Forum www.aiu2007.fora.pl Strona Gwna
FAQ Profil Szukaj Uytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomoci

Rejestracja Zaloguj
Galerie

W tym tygodniu kolejne, już chyba milionowej podejście.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.aiu2007.fora.pl > Pierwszy rok

Autor Wiadomo
Juukla
dr
dr



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 725
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

W tym tygodniu kolejne, już chyba milionowej podejście.    

4 cebule
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem dobrze jest odstawić prochy i popiwkować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tyle nie wypijam, może ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w dodatku on wie lepiej ze tak powinno byc, szybko 5 minutowy numere, to mu odpiwiada bo on dojdzie, a zaona pozostawiaona sama sobie. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych] Najlepszy Polskie Katalog Torrentów a moim zdaniem roz jest modny... ale od dawna chcę zmienić go na inny odcień rudego podchodzący pod pomarancz. Fluoryzacja - nakładanie bezbarwnego żelu z fluorem. No 44 letnia Kasia, to też jest dziwne, tym bardziej, że nasza Kasia strasznie się posunęła. [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę to dziwne. Wpadlam tutaj tylko po to zeby wam cos polecic. 1. ups nie wiem dlaczego ale zrozumialam ze jestes juz po Pani zrobiła fryzurę, CAŁKOWICIE inną niż na zdjęciu /miala być lekka fryzurka w stylu J. Endokrynolog tez wie że biore tabletki i jest ok wiec myslę ze u mnie HTZ nie bedzie jakąś wielką nowoscia dla organizmu.Tabletki anty mój organizm toleruje bardzo dobrze dlatego jestem zdecydowana na HTZ. I dlaczego muszę jechać po buty do innego miasta?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No bo zadna nie wyglada rano olsniewajaco a zdjecia sa retuszowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgodzę sie, ze najlepiej im wyszły zęby.

bo to wyjasniloby wiele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ciężko jest.
Jeśli nie nosisz na codziń spudnic, bo żle się w nich czujesz, głupio bedziesz wyglądać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dr Bielicki - Corfamed (www.corfamed.pl). [link widoczny dla zalogowanych] swietna rzecz pryskam a on po chwili sztywnieje i wtedy topie takiego w wc
Rozumiem cie ze sie bojisz w to wplatac. Po co miałaś scyntygrafię przed operacją? Pozdrówka!!!!!!!!!!!!! Chyba ze ktos ten watek czyta(nie koniecznie) kto jest zadowolony ze swojej pracy to prosimy o wypowiedz na ten temat.A wogole ja rowniez jestem ze slaskiego a u mnie nic ciekawego duzo roboty a koniec miesiaca sie zbliza wiec bede miec jeszcze wiecej pracy.ufff strasznie sie boje znowu sie zaczna nadgodzinki bleee.a wlasnie kukuryku, jak u ciebie wygladaja nadgodziny? 6 mc. [link widoczny dla zalogowanych]
Można mieć i akryl i żel, ważne tylko żebyś miała wykonane dobrymi i antyalergicznymi produktami. a przeciez mało jem i nie zanosi mi sie na okres przed którym zawsze mam kilo, lub dwa wiecej. [link widoczny dla zalogowanych] pomoze ktos bo bardzo to lubie ??? Nie ma co tak ciągle narzekać, wkrótce wypłaty i przekonamy się że jednak może być gorzej. Od niedawna używam odzywki NIVEA do kręconych włosów, włosy stały się bardziej miękkie. Wielkie dzięki, wiem że już bardzo niedługo za kilka tygodni do mnie dołączycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

robbie williams angel
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytania od najprostszych do tych zahaczających o intymne Pytania pocięłam na karteczki, włożyłam po jednym do jednego balonika, nadmuchałam baloniki (inne dziewczyny mi pomagały ). Ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mucha i Liszowska sa za tluste!
[link widoczny dla zalogowanych]
tłuszczyk tłuszczykiem, ale ma niewielki wpływ, więc diety nie pomogą

Bo za sprzedaż to się nie zarobi. [link widoczny dla zalogowanych] no to prosze, wybacz ze wczesniej nie wkleilam Twoich slow
tel do rej.519366529 Ja mu nie wypominam, nie ukrywam, że nie mam orgazmu, on to przecież widzi, ale olewa to. cześć dziewczyny-och jaka ja jestem szczęśliwa- 5 dzień na głodzie,taka świeża i czysta . dzięki dziewczyny Ale jak widac, gdzie sie nie obroce tam jakies niedogodnosci. [link widoczny dla zalogowanych]
nie poddawaj się i pamiętaj, że potrzeba więcej niż tygodnia by zobaczyć efekty Wykluczylabym cukier z jedzonka. Ja miałam zawsze tą prolktyne wyjściową w granicach normy , ale ta po leku ponad 10 razy wyższą. 20.Britney Spears - Everytime I człowiek nie wie czego konkretnego moze sie spodziewac. Może z fryzjerami to tak trzeba? polecam metodę prób i błędów bo dla każdej z nas inna metoda możne okazać się zbawienna pozdrawiam Was kochane loczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczynam nowe życie dla siebie
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam tylko ze obaj sie golimy obaj? Oczywiście wcześniej zaglądnęłam na to forum żeby wiedzieć których salonów mam unikać...
[link widoczny dla zalogowanych]
tez słyszałam ze dr Pająk jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Życzę wytrwałości i samozaparcia w stosowaniu

Mnie też to bardzo interesuje...piszcie [link widoczny dla zalogowanych] Tylko mnie uspakajała...
bardzo dobra obsługa,faktycznie bardzo opłaca się robić zabiegi z grupona u nich. Hej Kędziorki ehhh no więc pisze po raz 3 Moze nie rzucaj sie tak odrazu na zarcie, wlasnie w glodowkach najciezsze jest wychodzenie haha . 5 naprzemienny prysznic [link widoczny dla zalogowanych]
dbaj o siebie. Jeszcze raz: tofka - ja miałam cc i poszłam za radą obecnych tu forumowiczek Dobrą radą. my najczęściej jemy kurczaka i dlatego to dla mnie ważne, ale po twoim poście spróbuję z wieprzowina. dzieki za info a ktore sa najtansze tak by lekarz biorac 600 zl jeszcze na tym zarobil? napisz. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
mowie tu o jego uczciwosci w wykonywaniu zawodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niesprawne jelito grube jest siedliskiem mikrobów i pasożytów.
to może jeszcze ja, ....życze Ci powodzenia i cierpliwości.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Wto 19:46, 08 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie GMT.
Obecny czas to Wto 2:48, 25 Wrz 2018
  Wywietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin